Han Jisung
تیکه ای از لایو دیروز جیسونگ:)ترجمه کپشن
اینجا جیسونگ میگه که نمیدونه چرا اول اسکیز پلیر اون پخش شد،بعدش استی میپرسه که خودت گیتار اهنگ رو زدی و هان داره توضیح میده که فقط اکورد های بیسیک رو توی موزیک ویدیو میزدم وگرنه برای ضبطش یه گیتاریست ضبطش کرد
نظرات (۳)