پیش بینی مانوک خدابخشیان. آیا سناریوی انقلاب دوباره تکرار میشود؟
مانوک خدابخشیان: هِگِل و کانت رو نخونید. برید هِرمان هِسه رو بخونید. magister luid رو بخونید.(در حقیقت یک جمله میگه که منظورش اینه اول آدم باش بعد فلسفه یاد بگیر.)
حرف های خدابخشیان یک گنجینه است از باور هایی که به گفته خودش از نسل خودش یا همون نسل گند زده و پوسیده هست. یعنی متولدین دهه ی اول تا چهارم خورشیدی.
این نسل باورهای هگل و کانت و سوسیالیسم و خمینیسم و اخوان المسلمینی و عصر حجری و جامعه ی بسته رو داره که میگه همه اینها باید جمع بشه. خودتون هم میبینید که سنت های این جامعه رو یک سنت های پوسیده و خراب می نامه و خمینی رو سید دیوانه خطاب میکنه.
نظرات