صحبت‌های بی‌تی‌اس با مجله GQ ترجمه توی ویدیو و هم توی •کپشن• عکس‌های جدید منتشر شده بی‌تی‌اس2026 برای مجله GQ

♡ARMYRANG♡ (برنامه های جدید کورتیس قرار گرفت)
♡ARMYRANG♡ (برنامه های جدید کورتیس قرار گرفت)

عکس‌های جدید منتشر شده از بنگتن و مصاحبه با مجله GQ .
~صحبت‌های نامجون : بی تی اس داره روی آلبومی کار میکنه که میشه گفت بالغ ترین و از نظر موسیقیایی جسورترین اثریه که تا امروز داشتن ولی حالا که سالها تو جایگاه سوپراستارهای جهانی تجربه کسب کردن آیا هنوز براشون گرفتن جایزه اولویته؟ :
«راستش، امتحان میکنیم شاید دوباره آلبوممون رو برای گرمی بفرستیم ولی صادقانه بگم دوست ندارم اینجوری به نظر بیاد که انگار خیلی تشنه‌ی جایزه‌ایم دیگه دلم نمیخواد جملاتی بگم مثل "اوه خیلی دلم میخواد گرمی .ببرم البته که معنیش این نیست که اصلا دوست نداریم - تلاشمون رو میکنیم ولی اگه نشد، اشکالی نداره «فکر میکنم الان مهمترین چیز اینه که ما دوباره اینجا کنار هم هستیم و قراره طرفدارامون در سراسر جهان رو ببینم »  .

~مصاحبه با جین : ۱0سال پیش موفقیت برای این گروه فقط به معنای اول شدن تو چارتها بود جین با اشاره به موزیک شوهای محبوب گفت:
تنها هدف مون این بود که تو موزیک شوها اول بشیم. اون موقع حتی یه مقام اولی هم کلی برامون شادی آفرین بود.» از اون موقع تا حالا به عنوان آرتیست رشد کردیم. فکر میکنیم که الان به خاطر همون روزهاست که میتونیم اینجا باشیم چون اون موقع واقعاً سخت کار میکردیم  .

بقیه جا نمیشه تشریف بیارید کامنت‌ها ^^

نظرات (۱۶)

Loading...

توضیحات

صحبت‌های بی‌تی‌اس با مجله GQ ترجمه توی ویدیو و هم توی •کپشن• عکس‌های جدید منتشر شده بی‌تی‌اس2026 برای مجله GQ

۳۱ لایک
۱۶ نظر

عکس‌های جدید منتشر شده از بنگتن و مصاحبه با مجله GQ .
~صحبت‌های نامجون : بی تی اس داره روی آلبومی کار میکنه که میشه گفت بالغ ترین و از نظر موسیقیایی جسورترین اثریه که تا امروز داشتن ولی حالا که سالها تو جایگاه سوپراستارهای جهانی تجربه کسب کردن آیا هنوز براشون گرفتن جایزه اولویته؟ :
«راستش، امتحان میکنیم شاید دوباره آلبوممون رو برای گرمی بفرستیم ولی صادقانه بگم دوست ندارم اینجوری به نظر بیاد که انگار خیلی تشنه‌ی جایزه‌ایم دیگه دلم نمیخواد جملاتی بگم مثل "اوه خیلی دلم میخواد گرمی .ببرم البته که معنیش این نیست که اصلا دوست نداریم - تلاشمون رو میکنیم ولی اگه نشد، اشکالی نداره «فکر میکنم الان مهمترین چیز اینه که ما دوباره اینجا کنار هم هستیم و قراره طرفدارامون در سراسر جهان رو ببینم »  .

~مصاحبه با جین : ۱0سال پیش موفقیت برای این گروه فقط به معنای اول شدن تو چارتها بود جین با اشاره به موزیک شوهای محبوب گفت:
تنها هدف مون این بود که تو موزیک شوها اول بشیم. اون موقع حتی یه مقام اولی هم کلی برامون شادی آفرین بود.» از اون موقع تا حالا به عنوان آرتیست رشد کردیم. فکر میکنیم که الان به خاطر همون روزهاست که میتونیم اینجا باشیم چون اون موقع واقعاً سخت کار میکردیم  .

بقیه جا نمیشه تشریف بیارید کامنت‌ها ^^

موسیقی و هنر