اکسویی ها
سلطان سوتی
-۷۰ / ۵۶
سوال اگه میتونستین به زمان دبیو برگردین به خود جوون ترتون چی میگفتین؟ ترجمه کپشن
دی او: کارت رو خوب انجام بده ،کیونگسویا.
سو هو: سخت تلاش کن سوهویا.
سهون :از پسش بربیا سهونا.
کای :سلامت بمون.
چانیول: نباید اونطوری برقصی ،تمام تلاشت رو بکن.
نظرات (۹)