خاص
.A.SH
-۱۸ / ۶
جنایتهای نامرئی...؟!
اگه پست آسید جیکاک رو دیده باشی... مقدمه ای بودش برا این پست و پستای آتی... بدونیم که لازم و ضروری هستش سطح آگاهی و علممون رو بالا ببریم مثل مردم سال 1330، اسکلمون نکنن... لازمه بدونیم چطور سوار ذهنمون میشن..
اگه خواستی بیشتر در مورد جنایت های نامرئی بدونی؛ کافی یه سر به دارک وب بزنی البته اگه جنبه داری...
نظرات