حق
به کسی که مثل من.... کپ
به کسی که مثل من خیلی احساساتی هست میگن "لوس"
به کسی که مثل من زود گریش میگیره میگن "بی اختیار"
به کسی که مثل من به همه اعتماد میکنه میگن "خنگ"
به کسی که مثل من همش تظاهر میکنه خوبه میگن "بازیگر"
این دفعه هم نمیدونم چرا دارم گریه میکنم چون "هر روز" همینه
نظرات (۲۳)