365
روز دوم(کپ)
گاهی دلم میخواد واقعاً گناهکار باشم.
حداقل اونوقت دلیلی برای این همه نفرت وجود داشت.
اما نیست.
و این دیوونهکنندهست.
اینکه بدونی مجازات میشی
نه به خاطر کاری که کردی،
بلکه به خاطر چیزی که بودی.
به خاطر اینکه جا نیفتادی
تو قالبهای کثیفِ تمیزشون.
نظرات (۷)