روز دوم(کپ)

۷ نظر گزارش تخلف
نیـــــــڪارا'| گمگشته در نگاه وندرم|ست با میکایی

گاهی دلم می‌خواد واقعاً گناهکار باشم.
حداقل اون‌وقت دلیلی برای این همه نفرت وجود داشت.
اما نیست.
و این دیوونه‌کننده‌ست.
اینکه بدونی مجازات می‌شی
نه به خاطر کاری که کردی،
بلکه به خاطر چیزی که بودی.
به خاطر اینکه جا نیفتادی
تو قالب‌های کثیفِ تمیزشون.

نظرات (۷)

Loading...

توضیحات

روز دوم(کپ)

۱۵ لایک
۷ نظر

گاهی دلم می‌خواد واقعاً گناهکار باشم.
حداقل اون‌وقت دلیلی برای این همه نفرت وجود داشت.
اما نیست.
و این دیوونه‌کننده‌ست.
اینکه بدونی مجازات می‌شی
نه به خاطر کاری که کردی،
بلکه به خاطر چیزی که بودی.
به خاطر اینکه جا نیفتادی
تو قالب‌های کثیفِ تمیزشون.