در حال بارگذاری ویدیو ...

نگاهی به فیلم «بدون قرار قبلی» ساخته بهروز شعیبی

saliss
saliss

«بدون قرار قبلی» ششمین فیلم بلند بهروز شعیبی در مقام کارگردان، بیشترین آسیب را از جایی دیده است که از آن به‌عنوان مهم‌ترین پاشنه آشیل سینمای ایران در سال‌های اخیر یاد می‌شود، معضل «ضعف فیلم‌نامه» که باوجود تأکیدهای مؤکد کارشناسان و صاحب‌نظران سینمایی نه‌تنها بهبود نیافته بلکه هرچقدر پیش می‌رویم، جلوه بیشتر و پررنگ‌تری پیدا می‌کند.
شاخص‌ترین بن اندیشه فیلم «هویت» است، قهرمان اثر (یاسمن با بازی پگاه آهنگرانی) که به‌واسطه متارکه، 30 سال از خانواده و پدرش دور بوده، با مرگ پدر و وصیت او مبنی بر حضور در مراسم تدفین به ایران بازمی‌گردد و برخلاف تصمیم اولیه برای اقامت سه‌روزه درگیر سؤالاتی می‌شود که زیر چتر مقوله «هویت» جای می‌گیرند...

در سلیس‌نیوز بخوانید:
نگاهی به فیلم «بدون قرار قبلی» ساخته بهروز شعیبی

نظرات

نماد کانال
نظری برای نمایش وجود ندارد.

توضیحات

نگاهی به فیلم «بدون قرار قبلی» ساخته بهروز شعیبی

۱ لایک
۰ نظر

«بدون قرار قبلی» ششمین فیلم بلند بهروز شعیبی در مقام کارگردان، بیشترین آسیب را از جایی دیده است که از آن به‌عنوان مهم‌ترین پاشنه آشیل سینمای ایران در سال‌های اخیر یاد می‌شود، معضل «ضعف فیلم‌نامه» که باوجود تأکیدهای مؤکد کارشناسان و صاحب‌نظران سینمایی نه‌تنها بهبود نیافته بلکه هرچقدر پیش می‌رویم، جلوه بیشتر و پررنگ‌تری پیدا می‌کند.
شاخص‌ترین بن اندیشه فیلم «هویت» است، قهرمان اثر (یاسمن با بازی پگاه آهنگرانی) که به‌واسطه متارکه، 30 سال از خانواده و پدرش دور بوده، با مرگ پدر و وصیت او مبنی بر حضور در مراسم تدفین به ایران بازمی‌گردد و برخلاف تصمیم اولیه برای اقامت سه‌روزه درگیر سؤالاتی می‌شود که زیر چتر مقوله «هویت» جای می‌گیرند...

در سلیس‌نیوز بخوانید:
نگاهی به فیلم «بدون قرار قبلی» ساخته بهروز شعیبی