طنز
کپ-_- من آرومم
عزیزانی که هی دان میخواین... قربون شکل ماهتون برم... خوشگلام...
خو وقتیی دان میخوای چرا اف میشییییی من الان باید ببندم یا نهههههه
مگه من علافممممم دانو میگی میریییی من اعصابن ندارم دارم دیوونههه میشممممم
اهههه ایششششش
(به ویدیو توجه نکنید خواهشا)
نظرات (۱۱)