گایز خیلی دایی درانک دیزد میده البته که خودشه آهنگشم عالیه ولی کاش دختره سوها گارام لسرافیم نبود نه که ازش بدم میاد ولی خب به خاطر گارام انهایپن هم زیاد هیت خورد
موزیک ویدیو one in a billion از گروه انهایپن برای وبتون ماه کامل منتشر شد
۵۶
لایک
۳۹
نظر
گایز خیلی دایی درانک دیزد میده البته که خودشه آهنگشم عالیه ولی کاش دختره سوها گارام لسرافیم نبود نه که ازش بدم میاد ولی خب به خاطر گارام انهایپن هم زیاد هیت خورد
نظرات (۳۹)