ترجمه ی فارسی لیریک اهنگ Fallin از گروه ایتیز
به شدت این ترک رو دوست داشتم هم لیریکش خوبه هم بیتش، پارت یوسانگم نگیم ( ・ั﹏・ั)
حمایت یادتون نره سفیدک های برفی من
به شدت این ترک رو دوست داشتم هم لیریکش خوبه هم بیتش، پارت یوسانگم نگیم ( ・ั﹏・ั)
حمایت یادتون نره سفیدک های برفی من
نظرات