ترجمه ی فارسی لیریک اهنگ BAD از گروه ایتیز
به شدت ترک باحال و خفنیه ( ;∀;)
حمایت یادتون نره سفیدک های برفیم
به شدت ترک باحال و خفنیه ( ;∀;)
حمایت یادتون نره سفیدک های برفیم
نظرات