پوبون...(:
هنوز یه تیکه از قلبمو پیش خودت داری
آروم میکردی دردمو تو عین لیدوکائین
بده بغض تو گلوت با چارتا لیوان نره پایین
مطمئنم توعم بم فکر میکنی شبا گاهی...(:
هنوز یه تیکه از قلبمو پیش خودت داری
آروم میکردی دردمو تو عین لیدوکائین
بده بغض تو گلوت با چارتا لیوان نره پایین
مطمئنم توعم بم فکر میکنی شبا گاهی...(:
نظرات