سریال - ادیت
شبتون بخیر:))
کاش تخت خوابم آدم بود و بغلش میکردم و ازش تشکرمیکردم بابت همه شب هایی ک کنارم بود:)
کاش تخت خوابم آدم بود و بغلش میکردم و ازش تشکرمیکردم بابت همه شب هایی ک کنارم بود:)
نظرات