شبتون بخیر:))

۰ نظر گزارش تخلف
hasty - درحال مرتب کردن و حدف ی سری از چیزها تو سیستم:)

کاش تخت خوابم آدم بود و بغلش میکردم و ازش تشکرمیکردم بابت همه شب هایی ک کنارم بود:)

نظرات

نماد کانال
نظری برای نمایش وجود ندارد.

توضیحات

شبتون بخیر:))

۱۴ لایک
۰ نظر

کاش تخت خوابم آدم بود و بغلش میکردم و ازش تشکرمیکردم بابت همه شب هایی ک کنارم بود:)