~ بمون | میکس عاشقانه‌ و غمگین از سریال کره‌ای دونده دوست داشتنی من - My lovely runner | آهنگ با صدای محسن یگانه " تقدیمی "

۲۰۱ نظر گزارش تخلف
آرال
آرال

سلام دوباره! >___<
خیلی خوشحالم که بالاخره تونستم از سریالِ دوست داشتنیم میکس بسازم ، گرچه کوتاه !
واقعا نیاز داشتم برای تخلیه عشق بیش از حدم به این سریال به میکس ازش بسازم ، با اینکه احساس میکنم هنوزم نیاز دارم ازش میکس بسازم:گریه: ـ به هرحال! امیدوارم دوستش داشته باشید♥️
برایِ ..:

آفتابگردون عزیزم♥️
https://www.namasha.com/sunflowereditor

عاطی بانو^^
https://www.namasha.com/sana.mix

دریمی✨
https://www.namasha.com/Dream.mix

سمانم >___<
https://www.namasha.com/channel7175261070

و فاطیِ مهربونم!
https://www.namasha.com/Angelina

نظرات (۲۰۱)

Loading...

توضیحات

~ بمون | میکس عاشقانه‌ و غمگین از سریال کره‌ای دونده دوست داشتنی من - My lovely runner | آهنگ با صدای محسن یگانه " تقدیمی "

۲۱۰ لایک
۲۰۱ نظر

سلام دوباره! >___<
خیلی خوشحالم که بالاخره تونستم از سریالِ دوست داشتنیم میکس بسازم ، گرچه کوتاه !
واقعا نیاز داشتم برای تخلیه عشق بیش از حدم به این سریال به میکس ازش بسازم ، با اینکه احساس میکنم هنوزم نیاز دارم ازش میکس بسازم:گریه: ـ به هرحال! امیدوارم دوستش داشته باشید♥️
برایِ ..:

آفتابگردون عزیزم♥️
https://www.namasha.com/sunflowereditor

عاطی بانو^^
https://www.namasha.com/sana.mix

دریمی✨
https://www.namasha.com/Dream.mix

سمانم >___<
https://www.namasha.com/channel7175261070

و فاطیِ مهربونم!
https://www.namasha.com/Angelina