والا من درحالت عادیم مشکل دارم چه برسه..:خنده:

«ستین/دلآرام» «ووجوُ» «ددپولِ آبی»  [T O P]
«ستین/دلآرام» «ووجوُ» «ددپولِ آبی» [T O P]

نظرات

نماد کانال
نظری برای نمایش وجود ندارد.

توضیحات

والا من درحالت عادیم مشکل دارم چه برسه..:خنده:

۷ لایک
۰ نظر