سریال - ادیت
امیدوارم فردا به زیبایی این بارون و فصل و هوا باشه
خب امروز ی چیز خیلی خفن از معلم فیزیک داف و خوشگلمون یادگرفتم ک گفتم حتما به شمام بگم
اگر که به جهان های موازی اعتقاد داشته باشین
این موضوع رو هم میپذرین
من چون به شخصه یکی از دلایلی ک رفتم ریاضی همین فیزیک کوانتوم و علاقم بهش بود به شدت این موضوع رو باور کردم
خب میگن که هر لحظه ک ی تصمیم بگیری
ی ورژن یا نسخه از تو اون تصمیم دیگه رو میگیره و همون لحظه دنیا هاتون جدا میشه
واسه همونه ک میگن تو گذشته نمون و از تصمیم گرفتن نتری
چون حتی اگرم برگردی بهش و فکر کنی
یکی دیگ هست که اون راه رو رفته و امتحان کرده
پس از همین لحظه بیاین از تصمیم ها بگذریم و پشیمان نباشیم و فایده نداره
به نظرم من تو یکی از جهان های موازی الان خوابم با دارم سریال میبینم یا حالم خوبه یا حتی ممکنه جنسیتم فرق داشته باشه
نظرات (۳۹)