سم
Raha*ست با پری جونم*
-۳ / ۳
ادیت ماهی /حیوان مورد علاقم
ولی خب من قبول ندارم که ماهی حافظش کوتاه مدته من یک ماهی داشتم ولی اصلا اینطوری نبود ولی خب برای اصطلاح خوبه البته ماهی قرمز یکم حافظش کوتاه مدته ولی ماهی اکواریومی اصلا اینطوری نیست
نظرات (۱۳)