Clip
♡Frimah.Korea BTS is my universe
-۲۸ / ۲۶
?The best year or worst year
امسال از نظر کیپاپ و کیدراما خیلی خوب بود ولی امسال سه تا جنگ هم داشتیم
فقط دعا میکنم سال دیگه اینطوری نباشه...
میدونم ادیتم خوب نشده لطفاً ببخشید
نظرات