در حال بارگذاری ویدیو ...

Mesopotamian music - موسیقی بین النهرین

MEHRDAD
MEHRDAD

Music Composer: Mehrdad Ahmadi Kelayeh
آهنگساز : مهرداد احمدی کلایه



the same as the second string, so the music will approach the fifth string then revert through the previous strings.


Example of the F-Lydian scale
The Mesopotamians seem to have utilized a heptatonic Lydian scale, heptatonic meaning a scale with seven pitches. The Lydian scale is the regular major scale with a raised fourth. For example, the F-Lydian scale would contain the same key signature as a C major scale. The F major scale has a B-flat in the key signature, however with the raised fourth in the Lydian scale, the B-flat becomes a B-natural. The drawback in modern music with the Lydian scale is the use of what is known today as the tritone, in this context an augmented fourth.[vague] The Mesopotamians did not seem to have a term for this tritone interval, nor a term for the octave, of which we know they had a concept.The use of a heptatonic scale would have eliminated any practical need for a term for the octave, as it would not have the importance that it has in today's music.



به نظر می رسد بین النهرین از مقیاس هپداتونیک لیدی ، هپتاتونیک به معنای مقیاسی با هفت زمین استفاده کرده اند. مقیاس لیدیان مقیاس اصلی عادی است که چهارم آن افزایش یافته است. به عنوان مثال ، مقیاس F-Lydian دارای همان علامت اصلی همان مقیاس C major است. مقیاس ماژور F در امضای کلیدی دارای یک تخت B است ، اما با چهارمین افزایش در مقیاس لیدیان ، تخت B به یک B طبیعی تبدیل می شود. اشکال در موسیقی مدرن با مقیاس لیدین استفاده از چیزی است که امروزه به عنوان تریتون شناخته می شود ، در این زمینه یک چهارم تقویت شده است. [مبهم] به نظر نمی رسد که بین النهرین اصطلاحی برای این فاصله تریتون داشته باشند و نه اصطلاحی برای اکتاو ، که می دانیم آنها مفهوم دارند. استفاده از مقیاس هپتاتونیک می تواند هرگونه نیاز عملی به اصطلاح اکتاو را از بین ببرد ، زیرا اهمیتی که در موسیقی امروز دارد ، نخواهد بود.

نظرات

نماد کانال
نظری برای نمایش وجود ندارد.

توضیحات

Mesopotamian music - موسیقی بین النهرین

۰ لایک
۰ نظر

Music Composer: Mehrdad Ahmadi Kelayeh
آهنگساز : مهرداد احمدی کلایه



the same as the second string, so the music will approach the fifth string then revert through the previous strings.


Example of the F-Lydian scale
The Mesopotamians seem to have utilized a heptatonic Lydian scale, heptatonic meaning a scale with seven pitches. The Lydian scale is the regular major scale with a raised fourth. For example, the F-Lydian scale would contain the same key signature as a C major scale. The F major scale has a B-flat in the key signature, however with the raised fourth in the Lydian scale, the B-flat becomes a B-natural. The drawback in modern music with the Lydian scale is the use of what is known today as the tritone, in this context an augmented fourth.[vague] The Mesopotamians did not seem to have a term for this tritone interval, nor a term for the octave, of which we know they had a concept.The use of a heptatonic scale would have eliminated any practical need for a term for the octave, as it would not have the importance that it has in today's music.



به نظر می رسد بین النهرین از مقیاس هپداتونیک لیدی ، هپتاتونیک به معنای مقیاسی با هفت زمین استفاده کرده اند. مقیاس لیدیان مقیاس اصلی عادی است که چهارم آن افزایش یافته است. به عنوان مثال ، مقیاس F-Lydian دارای همان علامت اصلی همان مقیاس C major است. مقیاس ماژور F در امضای کلیدی دارای یک تخت B است ، اما با چهارمین افزایش در مقیاس لیدیان ، تخت B به یک B طبیعی تبدیل می شود. اشکال در موسیقی مدرن با مقیاس لیدین استفاده از چیزی است که امروزه به عنوان تریتون شناخته می شود ، در این زمینه یک چهارم تقویت شده است. [مبهم] به نظر نمی رسد که بین النهرین اصطلاحی برای این فاصله تریتون داشته باشند و نه اصطلاحی برای اکتاو ، که می دانیم آنها مفهوم دارند. استفاده از مقیاس هپتاتونیک می تواند هرگونه نیاز عملی به اصطلاح اکتاو را از بین ببرد ، زیرا اهمیتی که در موسیقی امروز دارد ، نخواهد بود.

موسیقی و هنر