چا اون وو
سلام ب همه ی نماشایی های گل + کپشن ( خیلی مهم)
خب فک کنم همه این متن هارو خوندید ک کی پاپر هارو دسته بندی و توصیف میکنه من اون دسته هستم ک همش بهش اتفاقات الهام میشه و هر شب ک میخواد بخوابه تصمیم میگیره کی پاپ رو ول کنه تا دیگه اینقدر بلا سر بچه ها نیاد (منظور از بچه ها دخترا و پسرامونه ) حالا این دومین باریه ک اینجوری میشم اولین بار سر کرونای اون وو بود و الانم ک اینجوری امیدوارم ایندفعه اتفاق خوبی باشه ن اتفاقای اینجوری عذاب وجدان دارم هنوز فک میکنم تقصیر منه این بدبختی ها
نظرات (۴)