لیریکای خودم
•°☆ʀᴜʙʏᴊᴀɴᴇ☆°•"زن وینتر core"
-۵۲ / ۱۹
لیریک آهنگ Shine with me از آیو (ساخت خودم) کپ
چطوره شده؟ لیریک فارسیش رو درست کنم؟
لطفا تا آخر ببینید یه سوپرایز دارم براتون.
نظرات (۲۰)