ادیت و پشت صحنه های سریال دشمن سلطنتی من
ازشون میخوان از همدیگه تعریف کنن >.<
ییجون: تو چشمای خوشگلی داری، چونهات قشنگه، موهات خوش حالتن، بدن خوبی داری، ورزشکاری، گوشای قشنگی داری، اخلاقت خیلی خوبه، کلا خوش برخوردی، همیشه خنده رویی، مودبی، آقایی، نگاه تیزی داری اما شبیه یه پاپی میمونی…
نامجون: خوشگلی، بینی خوشگلی داری، چونهات خوشگله، نونا هم بدن خوبی داره، ورزشکاره، بازیش عالیه، خیلی خوب میره تو حس، همیشه حواسش به استفه، خوش قلبه، سرد بازی کردن بهش میاد و البته شخصیت های مهربونم خوب درمیاره، مدل موهاش قشنگه، توی هر نقشی کارش درسته، وقتی لبخند میزنه خیلی خوشگل میشه، حتی وقتی صورتت پوکره خوشگلی، وقتی شوخی میکنی کیوتی...
نظرات