اجرای جی از انهایپن با اعضای txt و zerobaseone در MAMA 2024 + کپشن

*Málek.H*HANDERSON (انهایپن برای همیشه ۷ نفره♡)(my simply Jjong:)

اینم ویدیو ای که گفته بودم... نیکی و سونگهون حق داشتن تیکه پاره بشن
جی گیتاریست... آخرش این زاویه فکش انجینا رو به کشتن میده...
بنظرتون جی زیادی گاد نیس؟

نظرات

نماد کانال
نظری برای نمایش وجود ندارد.

توضیحات

اجرای جی از انهایپن با اعضای txt و zerobaseone در MAMA 2024 + کپشن

۲۱ لایک
۰ نظر

اینم ویدیو ای که گفته بودم... نیکی و سونگهون حق داشتن تیکه پاره بشن
جی گیتاریست... آخرش این زاویه فکش انجینا رو به کشتن میده...
بنظرتون جی زیادی گاد نیس؟

موسیقی و هنر