قضیه تغیر ورس های آهنگ ها و تغیر تم توی ماما ۲۰۲۵

♡RIAN♡ (#به_سلیقه_هم_احترام_بذاریم) (#بیبیز_۷_نفره) (کتسای_۶_نفره) (انهایپن_۷_نفره) (پیشی مود)

این مراسم در هنگ کنگ برگزار شد و متاسفانه روز قبل در یکی از مجتمع های مسکونی بزرگ که نزدیک محل مراسم آتیش سوزی میشه و تا روز مراسم ۳۶ نفر در اون آتیش سوزی می میرن ( روح شون شاد)
به این علت اجازه آتیش بازی نداشتن و فرش قرمز نبوده و استفاده از کلماتی مثل fire ممنوع بوده
به این علت یک سری تغیرات رخ میده :
آیو : بیشتر از حد مشخص و ضایع بوده که قرار بوده اوت فیت قرمز باشه ولی لحظه آخری ناچار به تغیر شدن
بیبی مانستر : مجبور شدن چند تیکه از لیریک we go up رو تغیر بدن و قرار بوده sheesh رو اجرا کنن ولی به جاش drip و we go up رو اجرا کردن
استری کیدز : ضایع بودش که تم آهنگ DIVINE کاملا سفید بود ولی چند عضو سیاه پوشیده بودن چون اجازه نداشتن تم سفید داشته باشن
میو : اسم کامبک شون Burning up بود ولی به turning up تغیرش دادن

همچنین مشکلات فنی باعث عصبانیت فن ها شد به طور مثال آهیون خیلی با میکروفونش مشکل داشت و صدا پردازی افتضاحی بود
بیبی مانستر گروهی بوده که بیشترین آسیب رو دیده بودش توی این مراسم
ربان سیاه که بسیار تم آیو و بیبی مانستر رو بهم ریخته بود چی بود؟ نشونه یاد بود بودش که یوجین چون لباسش سیاه بود به ری میگه که روی گردنش ببندتش

مشکلات فنی فیلم برداری که بسیار فندوم های مانستیز و استی رو عصبانی کرده بود چی بود؟ همه می دونیم ماما حسابی داره گند میزنه و توی فیلم برداری بیشتر صحنه های کلیدی ضبط نشده بود این اتفاق بیشترین آسیب رو به اجرای استری کیدز زده

نظرات (۲۵)

Loading...

توضیحات

قضیه تغیر ورس های آهنگ ها و تغیر تم توی ماما ۲۰۲۵

۳۱ لایک
۲۵ نظر

این مراسم در هنگ کنگ برگزار شد و متاسفانه روز قبل در یکی از مجتمع های مسکونی بزرگ که نزدیک محل مراسم آتیش سوزی میشه و تا روز مراسم ۳۶ نفر در اون آتیش سوزی می میرن ( روح شون شاد)
به این علت اجازه آتیش بازی نداشتن و فرش قرمز نبوده و استفاده از کلماتی مثل fire ممنوع بوده
به این علت یک سری تغیرات رخ میده :
آیو : بیشتر از حد مشخص و ضایع بوده که قرار بوده اوت فیت قرمز باشه ولی لحظه آخری ناچار به تغیر شدن
بیبی مانستر : مجبور شدن چند تیکه از لیریک we go up رو تغیر بدن و قرار بوده sheesh رو اجرا کنن ولی به جاش drip و we go up رو اجرا کردن
استری کیدز : ضایع بودش که تم آهنگ DIVINE کاملا سفید بود ولی چند عضو سیاه پوشیده بودن چون اجازه نداشتن تم سفید داشته باشن
میو : اسم کامبک شون Burning up بود ولی به turning up تغیرش دادن

همچنین مشکلات فنی باعث عصبانیت فن ها شد به طور مثال آهیون خیلی با میکروفونش مشکل داشت و صدا پردازی افتضاحی بود
بیبی مانستر گروهی بوده که بیشترین آسیب رو دیده بودش توی این مراسم
ربان سیاه که بسیار تم آیو و بیبی مانستر رو بهم ریخته بود چی بود؟ نشونه یاد بود بودش که یوجین چون لباسش سیاه بود به ری میگه که روی گردنش ببندتش

مشکلات فنی فیلم برداری که بسیار فندوم های مانستیز و استی رو عصبانی کرده بود چی بود؟ همه می دونیم ماما حسابی داره گند میزنه و توی فیلم برداری بیشتر صحنه های کلیدی ضبط نشده بود این اتفاق بیشترین آسیب رو به اجرای استری کیدز زده