یه کاور دیگه م ( عاشق این اهنگ ژاپنی هستم ) کپشن

۹۳ نظر گزارش تخلف
Mitsuri_chan |دیگه میتسوری سابق نیستم | ملکه ی مه و ماه | ست با مویچیرو

اینا رو دی ماه ضبط کردم جدید نیستن جدیدا اهنگ کاور نکردم
دیگه بسه دیگه از صدام نموزاروم خیلی زشتههههههههههههههههههه
هیعیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
:ناراحت:

نظرات (۹۳)

Loading...

توضیحات

یه کاور دیگه م ( عاشق این اهنگ ژاپنی هستم ) کپشن

۳۹ لایک
۹۳ نظر

اینا رو دی ماه ضبط کردم جدید نیستن جدیدا اهنگ کاور نکردم
دیگه بسه دیگه از صدام نموزاروم خیلی زشتههههههههههههههههههه
هیعیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
:ناراحت: