خدایی ظلمه صداش کنی هیولای جاودان الهه اس خود هوال/جوماگو هم زیر پرتره اش شمع روشن میکردن انگار معبده تو نقاشی ها هم شبیه الهه های بودایی به تصویر کشیده میشد:نجیب باشکوه زیبا و گاه حتی شیطانی...
بولگاسال یا الهه؟ هیچکدوم...کوان نارا:) /bulgasals Queen
۶
لایک
۰
نظر
خدایی ظلمه صداش کنی هیولای جاودان الهه اس خود هوال/جوماگو هم زیر پرتره اش شمع روشن میکردن انگار معبده تو نقاشی ها هم شبیه الهه های بودایی به تصویر کشیده میشد:نجیب باشکوه زیبا و گاه حتی شیطانی...
نظرات