تست و چالش
گایز بیاید کپ سوال دارم...
ی چند وقتیه کلا اهنگ های نوستالژی گوش میدم
ولی الان میخوام پلی لیستمو میخوام آپدیت کنم
میشه بهم ی اهنگ خوب معرفی کنید؟
سلیقهام ب همه چی تقریبا میخوره
اهنگ همه گروه هارو گوش میدم
انهایپن ، بیبی مانستر ، اسپا ، تیاکستی
غیر کیپاپ هم باشه خوبه
من خودم آهنگ های آریانا گرانده و بیلی آیلیش و دویکند و جاستین بیبر و... گوش میدم
استری کیدز ک دیگ....
نا سلامتی استی هستم
نظرات (۵۲)