خب بچه ها بیبی مانستر قراره سومین مینی آلبوم خودشون رو به نام چوم رو منتشر بکنن و مثل اینکه قراره همه محتویات آلبوم چوم شیش تایی باشه........شما رنگ مورد علاقتون چیه من که صورتییی و بنفششش حتما بنویسید در کامنت ها.
من صورتییی و بنفششش شما چی؟ راستی کپ برای بیبی مانستر مهمم
۱۹
لایک
۴۳
نظر
خب بچه ها بیبی مانستر قراره سومین مینی آلبوم خودشون رو به نام چوم رو منتشر بکنن و مثل اینکه قراره همه محتویات آلبوم چوم شیش تایی باشه........شما رنگ مورد علاقتون چیه من که صورتییی و بنفششش حتما بنویسید در کامنت ها.
نظرات (۴۳)