طنز
سلومممممممم~~~کپ...
بچه ها دوباره دارم میرم بیرون فعک کنم تا نزدیکای شب نیستم....
راستی هنوز منتظر پیشنهاد لقبم(بی توجهی به یوتا(^~^)❤️❤️❤️❤️
و.... مدرسه ها هم از فردا شروع میشه.. هق هق.... واسه همین به خاطر کم فعالیتی ببخشید.. ❤️❤️
فعععععععلا بای...❤️❤️❤️❤️❤️❤️
نظرات (۶)