بیبی مانستر
ادیتم از اهیون کوچولو کپشن
چطوری میتونید به یکی از خوش قلب و مهربون ترین ایدل رو بهش این همه هیت بدید؟واقعا درکتون نمیکنم
این دختر قانونای وایجی که خیلی ایدل با فنا رابطه نداشته باشه رو زیر پا گذاشته که فقط با اونا مهربون باشه
با اون همه تمرین سخت بهش میگید لیزی دنس
با این صدایی که از بهشتم بهشت تره
با این اخلاقی که داره،خیلی از ایدلا با کمپانی شون همگروهی ها و حتی فنا بدرفتاری میکنن
با این همه رژیم سختی که میگیره داره به استخونش میرسه
واقعا ۹۲۲۹۸۳۷۳۷۳۶۳۶-/۰ هم ازتون درک ندارم
نظرات (۸)