چرا خواهرش دبیو نمی کنه هیچی از نیکی کم نداره.........

خانواده انهایپن

۴۰ ویدیو
بسته شد -۴۰ / ۹

کم مونده بود bisco رو فراموش کنم به هر حال نیکی داداششه.......(کپشن)

بسته شد
بسته شد

نیکی باهاش ژاپنی حرف میزنه و کره و انگلیسی نمی دونه
به گفته نیکی بوی شکلات میده.....(اوخیییییییییی)

نظرات (۱۱)

Loading...

توضیحات

کم مونده بود bisco رو فراموش کنم به هر حال نیکی داداششه.......(کپشن)

۱۰ لایک
۱۱ نظر

نیکی باهاش ژاپنی حرف میزنه و کره و انگلیسی نمی دونه
به گفته نیکی بوی شکلات میده.....(اوخیییییییییی)