ENHYPEN
کپپپپپپپپ......
هی واقعا حس دیدن بخور بخواب تو ملون رو ندارم قسمت اول رو که دیدم یچی کم بود و اون هیسونگ بودد . ابجیم میگفت شیش نفرن یکیش نیست بعد با بغض گفت هیسونگنیست هی
هی واقعا حس دیدن بخور بخواب تو ملون رو ندارم قسمت اول رو که دیدم یچی کم بود و اون هیسونگ بودد . ابجیم میگفت شیش نفرن یکیش نیست بعد با بغض گفت هیسونگنیست هی
نظرات (۵)