کپپپپپپپپ......

ENHYPEN⁷        _       HEALINGIE (درخواستی میزارم)
ENHYPEN⁷ _ HEALINGIE (درخواستی میزارم)

هی واقعا حس دیدن بخور بخواب تو ملون رو ندارم قسمت اول رو که دیدم یچی کم بود و اون هیسونگ بودد . ابجیم میگفت شیش نفرن یکیش نیست بعد با بغض گفت هیسونگ‌نیست هی

نظرات (۵)

Loading...

توضیحات

کپپپپپپپپ......

۳ لایک
۵ نظر

هی واقعا حس دیدن بخور بخواب تو ملون رو ندارم قسمت اول رو که دیدم یچی کم بود و اون هیسونگ بودد . ابجیم میگفت شیش نفرن یکیش نیست بعد با بغض گفت هیسونگ‌نیست هی