در حال بارگذاری ویدیو ...

تحلیل موزیک ویدیو نامجون

yasna
yasna

من گزاشتم 24 ساعت از موزیک ویدیو بگذره که هم تحلیل بقیه رو ببینم هم با خودم مقایسه کنم
پس تحلیلم هم مال خودم هم مال بقیه
موزیک ویدیو صحنه هایی رو نشون میده که خیلی طبیعی و عالی اند ولی نامجون خوشحال نیست و یه جوری ادم اشباهی تو ی مکان درست که اسم البوم تا اینکه نامجون بعد از فرار کردن های زیاد خودش رو میبینه اینجا متوجه میشیم اهنگ اصلا عاشقانه نیست در طول اهنگ مدام نامجون به خودش میگه من خوبم اینجا بهاره همه این ها حرف هایی بوده که نامجون به خودش میگفته ولی خوب دروغ بوده فقط برای اینکه خودش رو مجبور کنه خودش رو دوست داشته باشه ولی بعد از دیدن خودش خودش رو قبول میکنه و دست از فرار کردن بر میداره برای همین میتونع و زندیگش به عنوان دوست و پدر و شوهر و فرزند موفق بشه
یه عده ای هم هستن معتقدن تمام زن های داخل ام وی نماد از خلاقیت نامجون هستن که نامجون مدام در حال درگیری باهاشون و سردرگم در حیطه موسیقی اش ولی زمانی که خودش رو قبول میکنه خیلی راحت متوجه موسیقی میشه و باهاشون کنار میاد و در اخر یکی از زن ها که نماد موسیقی میاد و اون رو بیرون میاره از اون اتاق های پی در پی که نشون دادن ازادی نامجون به وسیله موسیقی اش که نیاز نیست داخل چارچوب باشه
این تحیلی رو خیلی باهاش اوکی نیستم ولی میتونه اینم باشه یالاخره برداشت ازاد
کلا فضا های داخل ام وی که اخر نشون میده ساختگی بود همه از ذهن نامجون میاد و یه جوری فضای ذهنی نامجون بود و صدای هایی که داخل مغزشه
که من خوبم
اینجا همه چی خوب
در خطاب به موسیقی میگه تو درد الهی منی
در کل برداشت از موسیقی ازاد اگه می خواین فقط یه اهنگ عاشقانه ببینیدیش اصلا اشکال نشه هنر برای این نیست که یه چیز ثابت رو ازش بگیرین این ها فرضیه من و چند نفر دیگه است شاید اصلا نامجون یه منظور دیگه ای داشته
خوشحال میشم شما هم اگه نظری دارین بگین

نظرات (۲)

Loading...

توضیحات

تحلیل موزیک ویدیو نامجون

۱۱ لایک
۲ نظر

من گزاشتم 24 ساعت از موزیک ویدیو بگذره که هم تحلیل بقیه رو ببینم هم با خودم مقایسه کنم
پس تحلیلم هم مال خودم هم مال بقیه
موزیک ویدیو صحنه هایی رو نشون میده که خیلی طبیعی و عالی اند ولی نامجون خوشحال نیست و یه جوری ادم اشباهی تو ی مکان درست که اسم البوم تا اینکه نامجون بعد از فرار کردن های زیاد خودش رو میبینه اینجا متوجه میشیم اهنگ اصلا عاشقانه نیست در طول اهنگ مدام نامجون به خودش میگه من خوبم اینجا بهاره همه این ها حرف هایی بوده که نامجون به خودش میگفته ولی خوب دروغ بوده فقط برای اینکه خودش رو مجبور کنه خودش رو دوست داشته باشه ولی بعد از دیدن خودش خودش رو قبول میکنه و دست از فرار کردن بر میداره برای همین میتونع و زندیگش به عنوان دوست و پدر و شوهر و فرزند موفق بشه
یه عده ای هم هستن معتقدن تمام زن های داخل ام وی نماد از خلاقیت نامجون هستن که نامجون مدام در حال درگیری باهاشون و سردرگم در حیطه موسیقی اش ولی زمانی که خودش رو قبول میکنه خیلی راحت متوجه موسیقی میشه و باهاشون کنار میاد و در اخر یکی از زن ها که نماد موسیقی میاد و اون رو بیرون میاره از اون اتاق های پی در پی که نشون دادن ازادی نامجون به وسیله موسیقی اش که نیاز نیست داخل چارچوب باشه
این تحیلی رو خیلی باهاش اوکی نیستم ولی میتونه اینم باشه یالاخره برداشت ازاد
کلا فضا های داخل ام وی که اخر نشون میده ساختگی بود همه از ذهن نامجون میاد و یه جوری فضای ذهنی نامجون بود و صدای هایی که داخل مغزشه
که من خوبم
اینجا همه چی خوب
در خطاب به موسیقی میگه تو درد الهی منی
در کل برداشت از موسیقی ازاد اگه می خواین فقط یه اهنگ عاشقانه ببینیدیش اصلا اشکال نشه هنر برای این نیست که یه چیز ثابت رو ازش بگیرین این ها فرضیه من و چند نفر دیگه است شاید اصلا نامجون یه منظور دیگه ای داشته
خوشحال میشم شما هم اگه نظری دارین بگین