قهرمان عزیزم آقا خامنه ای
ترامپ دیگه آخره خطه..
سلام چطورید؟
معلوم بود که ایران دست برتر رو داشت، پس چرا باید آتش بس شد؟ امریکا به این توقف نیاز داشت برای تجدید قوا؛ نه ما !
اما اما اما فقط یک نکته؛ اگر این تصمیم به فرمان رهبر حکیممون هست هیچ گلایه ای نیست؛ سمعا و طاعتا. نه یک کلام بیشتر نه کمتر. هیچوقت به تدبیر رهبرم شک نکردم.چه در زمان رهبری آقای شهیدمون چه الان!
بزودی پیام رهبر انقلاب تعیین کننده و راهنمای راهمون خواهد بود؛ پیام و تدبیر رهبر معظم انقلاب و سطوح عالی نظام رو میپذیریم و با هوشیاری کامل این دوهفته رو با روایت فتح عظیم سپری میکنیم.
ما قبل از این توافق هم پیروز بودیم؛ الان هم پیروزیم پس دلیلی برای روایت شکست و بازی در زمین دشمن نداریم.
نظرات (۸)