کنسرت اکسو EXhOrizOn Exo planet #6
فنکم The eve فوکوس کای روز اول کنسرت اکسو 20260410
خبر : گویا cbx در تلاشه از کمپانی فعلی جدا شه درخواست داده هنوز جوابی نگرفته
با توجه به بدهی بالای 100 که کمپانی مادر 100inb هست و اتهامات کلاهبرداری و شرط بندی خانوم رئیس کل و عدم پرداخت حقوق کارمندان و تهیه کننده ها
اعضای cbx و بقیه آیدل های 100 ممنوع الکار شدن یه جورایی چندین ماهه به همین علت که برنامه هاشون تک تک کنسل شدن و تک تک همشون از کمپانی رفتن
تمین مثلا اخر از جیب خودش حقوق کارمند هاشو داد و رفت
ولی موضوع cbx یکم پیچیده تره با توجه به اینکه بکهیون مدیر عامل 100Inb هست ۳۰ درصد هم سهام داره از طرفی همزمان شکایت های زیادی با اس ام باز کردن که گویا ۶ تا از دادگاه ها به اس ام باختن (اون هایی که اعضا باز کردن با موضوعات عدم پرداخت و غیره)
و بدهی الان اعضا به اس ام هم دارند که باعث شده خونه بکهیون ودیعه خونه چن و شیومین قفل شه که نتونن بفروشن به وقت
باید ۱۰ درصد فروششان تا ۲۰۲۶ رو به اس ام بدن بعیده عوض شه این موضوع چون قرارداد امضا شده دارند از طرفی درآمد ها توسط کمپانی مادر یعنی 100 انگار هاپولی شده (گویا شرط بنده ده و باخته) و سهم هنرمندان کامل پرداخت نشده از طرفی حقوق کارمندان بیشتر از ۶ ماهه پرداخت نشده حتی با کمپانی های خارجی قرارداد پیش پرداخت نوشتن و بابت اجراهای سالهای آینده هنرمندان پول پیش گرفتن و با این وضع اجرایی نیست و اونا دارن تک تک شکایت میکنن
گویا CBX گول حرف ادم های کلاهبرداری مثل این خانوم و ام سی مونگ رو خوردن و با وعده های مختلف رفتاری و مالی از اس ام جدا شدن بعدا بدون پشتوانه و دلیل کافی شکایت کردن در نهایت پولشون ازشون کلاهبرداری شده و دادگاه های زیادی رو باختن
انگار که از چاله به چاه افتادن
(طبق اخبار این آقای مونگ حتی دنبال کای هم رفته بوده و گویا کای ردش کرده)
همچنین آقای مونگ چندین اتهامات جنسی هم علیهش مطرح شده
حالا تازگی خبر اومده میخوان از کمپانی جدید جدا شن حالا اینکه چطور پیش رو نمیدونیم با توجه به پیچیدگی هایی که پیش اومده
یه سری شایعاتی هم هست که ممکنه بخوان برن کمپانی جدید لی سومان تمین و cbx ولی در حد حدس و گمانه
نظرات