ادیت من از بازی˙˚ʚ(´◡`)ɞ˚˙
@MehsaAbji11
-۷ / ۱
ادیت از (اسم کرکتر رو یادم رفته) از بازی ودرینگ ویوز ≧﹏≦
سلام بر دوستان(≧∇≦)/
امیدوارم از ادیت لذت ببریدヽ( 'ω' )ノ
ادیت درخواستی ها انجام می شه (هم از انیمه و مانهوا و بازی) (◍•ᴗ•◍)
نظرات (۵)