طنز
وایییی کپ
داشتیم تو کلاس اجتماعی درباره اینکه قدیما الویت پسر بود و دختر هارو زنده به گور میکردن حرف میزدیم و ناعدالتی در برابر زن ها، بعد من گیر داده بودم اگه دختر هارو میکشتن و فقط پسر میخواستن چطوری تولید نسل میکردن؟ جررررررر
هنوزم جوابی نگرفتم/:
نظرات (۱۳)