SEVENTEEN
کپپپ
یه کارات از یه سربازه درباره ووزی پرسیده و اون سربازه گفته که ووزی عین فرشتهست
عصبانی نمیشه و معمولا عادیه برای فرمانده های دوره اموزشی که روزی ۲۵۰ باری عصبانی بشن ولی ووزی اصلا عصبانی نمیشه و تا الان فقط یه بار عصبانی شده اونم چون یه سربازی از خط قرمز رد شده و جیهون همون لحظه جوابش رو داده
گفته که جیهون خیلی واقعا مهربونه
همینطور گفته این اشناش یه بار توی راه پله ها ووزی رو دیده که داشته اهنگ زمزمه میکرده و اهنگه خیلی خوب بوده و اشناش با خودش گفته
واو همونطور که انتظار میرفت چون خوانندهست حتی تو سربازی هم خوانندگی تمرین میکنه
منبع @SEVENTEEN_RIGHT_HERE17_2
نظرات (۴)