شام فستای 2026 با ران 2.0 منتشر شد. (زیرنویس رو روشن کنین)

ران بی تی اس سری جدید

۶ ویدیو

آپدیت یوتیوب بنگتن تی وی از تیزر ران بی‌تی‌اس 2 ویژه ی فستای 2026 شام فستای 2026

اخبار بی تی اس (BTS Army)
اخبار بی تی اس (BTS Army)

تهیونگ: خیلی زحمت کشیدیم. الان تو غربی‌ترین نقطه آمریکا هستیم.
جین: وااای! این دیگه چیه؟
جیمین: مـمـم، خیلی خوشمزه‌ست.
هوبی: غذاها خیلی شیک‌تر و لاکچری‌تر به نظر میان.
یونگی: واسه همینه که روزی شش هفت ساعت گیتار می‌زنم.
هوبی: خوب شد که پیکل‌بال رو شروع کردم. تهیونگ: منم می‌خوام تو مسابقاتش شرکت کنم.
جین: من و جونگکوک با هم آشپزی می‌کردیم. کوک: آره دقیقاً.
جین: بعدشم بازی می‌کردیم.
کوک: سوجبی درست کردیم.
هوبی: راستی بچه‌ها، خیلی وقته که هفت‌تایی برای فستا اینجوری دور هم جمع نشده بودیم.
ته: کدوم فستا؟
جین: همون موقعی که ARMYها با هم «آریرانگ» رو می‌خونن...
نامجون: هر کدوم از ما جداگانه خیلی تغییر کردیم، ولی وقتی دوباره به عنوان یه گروه کنار هم جمع می‌شیم... انگار همه اون تغییرات شخصی کاملاً مکمل هم می‌شن و دوباره یکی می‌شیم.
هوبی: دقیقاً
ته: فکر کنم دلیلش اینه که مدت‌ها بود هفت‌تایی با هم کار نکرده بودیم.
همه: اوووووووه!
ته: خب، کار کردن با من چه حسی داره؟ بزن بریم! RUN BANGTAN !

نظرات (۸)

Loading...

توضیحات

آپدیت یوتیوب بنگتن تی وی از تیزر ران بی‌تی‌اس 2 ویژه ی فستای 2026 شام فستای 2026

۵ لایک
۸ نظر

تهیونگ: خیلی زحمت کشیدیم. الان تو غربی‌ترین نقطه آمریکا هستیم.
جین: وااای! این دیگه چیه؟
جیمین: مـمـم، خیلی خوشمزه‌ست.
هوبی: غذاها خیلی شیک‌تر و لاکچری‌تر به نظر میان.
یونگی: واسه همینه که روزی شش هفت ساعت گیتار می‌زنم.
هوبی: خوب شد که پیکل‌بال رو شروع کردم. تهیونگ: منم می‌خوام تو مسابقاتش شرکت کنم.
جین: من و جونگکوک با هم آشپزی می‌کردیم. کوک: آره دقیقاً.
جین: بعدشم بازی می‌کردیم.
کوک: سوجبی درست کردیم.
هوبی: راستی بچه‌ها، خیلی وقته که هفت‌تایی برای فستا اینجوری دور هم جمع نشده بودیم.
ته: کدوم فستا؟
جین: همون موقعی که ARMYها با هم «آریرانگ» رو می‌خونن...
نامجون: هر کدوم از ما جداگانه خیلی تغییر کردیم، ولی وقتی دوباره به عنوان یه گروه کنار هم جمع می‌شیم... انگار همه اون تغییرات شخصی کاملاً مکمل هم می‌شن و دوباره یکی می‌شیم.
هوبی: دقیقاً
ته: فکر کنم دلیلش اینه که مدت‌ها بود هفت‌تایی با هم کار نکرده بودیم.
همه: اوووووووه!
ته: خب، کار کردن با من چه حسی داره؟ بزن بریم! RUN BANGTAN !