اصلا ادیت خوبی نشد ولی خب...نیت مهمه.نیتمم این بود که معنی قشنگ imaginary friend رو بهتون نشون بدم:)

EUNJOOshiii.لطفا نرین:)اسپرولیناقلی بسههههه
EUNJOOshiii.لطفا نرین:)اسپرولیناقلی بسههههه

نظرات

نماد کانال
نظری برای نمایش وجود ندارد.

توضیحات

اصلا ادیت خوبی نشد ولی خب...نیت مهمه.نیتمم این بود که معنی قشنگ imaginary friend رو بهتون نشون بدم:)

۱۱ لایک
۰ نظر