کیپاپ/BTS
«MOMO/MAMADOO» «ددپولِ آبی» [T O P]
-۹۷ / ۱۵
شوگای گوگولیی:))))خندههاشووو:) / کپ بخونید:
تو قسمت ۳ ران بیتیاس جدید 2.0 جدا از اینکه خودش کلا خوب بود شوگا مخصوصا پارت بقول خودشون فوتوالیبال که بازم بقول نامجون کیوت بازی درمیورد خیلی باحال بود:خنده:پیشنهاد میشه حتما ببینید:)
تهکوکرهای عزیز هم پیشنهادیه ببینید..
نظرات