EN_HYPEN
تئوری برگشت هیسونگ کپ
این متن رو کامل بخونید
مقالهی خبرگزاری نیوزن دربارهی سینگل دبیو ride or die هیسونگ~
خواننده اوان با انتشار تکآهنگ دیجیتال RIDE OR DIE به عنوان یک آرتیست سولو گام اول خود را برمیدارد.
به گزارش شرکت بیلیفت لب در تاریخ ۱۱ ژوئن، RIDE OR DIE یک عبارت اصطلاحی به معنای 'با هم تا آخر ماندن' است. اِوان قصد داره از طریق موسیقیای که احساسات درونی خود را در آن گنجانده، مسیر آیندهاش را نشان بده.
این تکآهنگ شامل دو قطعه است که هم احساسات ظریف او و هم انرژی شدیدش را میتوان در آنها حس کرد. شرکت بیلیفت لب توضیح داد: "اِوان علاوه بر تهیهکنندگی این تکآهنگ، در کل فرآیند فعالیتهای خلاقانه بصری (ویژوال کرییتیو) از جمله ترانهسرایی و آهنگسازی شرکت داشته و بدینترتیب احساسات خالصانهٔ خود را نسبت به طرفداران به تصویر کشیده است."
پوستر مفهومی RIDE OR DIE ساعت ۱۲ ظهر روز ۱۱ ژوئن منتشر شد و توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. اِوَن از یک سو کاریزمایی تند و تیز از خود بروز میدهد و از سوی دیگر با نگاهی عمیق و آرام به دوربین خیره میشود و با این فضای دوگانه، نگاهها را به خود خیره میکند. قدرت بیان طبیعی او که میان دو جذابیت متضاد در حرکت است، بسیار برجسته به نظر میرسد.
اِوان یک خوانندهٔ آلراوندر (All-rounder) با صدایی ملایم و مدرن است. او در سال ۲۰۲۰ به عنوان عضو گروه انهایپن و با نام هیسونگ فعالیت خود را آغاز کرد و با توانایی آوازی روان و اجرای باکیفیت خود، حضوری ماندگار در اذهان عموم ایجاد کرد.
اِوان که به عنوان یک آرتیست سولو وارد چالشی جدید شده است، در تاریخ ۲۶ ژوئن در جشنواره «بوسان وان اسیا فستیوال ۲۰۲۶ و در تاریخ ۱۶ آگوست در KCON LA ۲۰۲۶ روی صحنه خواهد رفت و با طرفداران دیدار خواهد کرد.
به پاراگراف پنجم دقت کنید. نوشته: "او در سال ۲۰۲۰ به عنوان عضو گروه انهایپن و با نام هیسونگ فعالیت خود را آغاز کرد و با توانایی آوازی روان و اجرای باکیفیت خود، حضوری ماندگار در اذهان عموم ایجاد کرد."
بخوایم اینو منطقی تحلیل کنیم، باید به وضوح میگفت که هیسونگ توی انهایپن دبیو کرده و بعد برای فعالیت سولو از گروه خارج شده ولی هیچی در این باره نگفته و حتی، فعلی که استفاده کرده درواقع فعل حال و مضارع بوده نه ماضی و گذشته. یعنی درحال شرح وضعیت فعلیه. لازمه بدونید که اکثر خبرگزاری ها با تایید کمپانی مقاله میدن.
نظرات (۴)