روکی های خفن و با استعداد
Swon _ Aroha's binnie
-۳۳ / ۲۷
اومدش گریه بکنیددد اجرای فنتسی بویز با On shot
جالب اینجاست که هنوز موزیک ویدیوش نیومده و من موندم بخندم گریه کنم یا چی ؟
بنظرتون ینی این آهنگ دبیو نیست ؟ چرا من نمی فهمم :گریهههههه:
نظرات (۱۷)