میکس شهرزاد
ronx164
-۹۳ / ۵۵
انفرادی شده سلول به سلول تنم...(میکس غمگین و عاشقانه سریال شهرزاد..جدایی فرهاد و شهرزادㅜ__ㅜ)
اهنگ زیبای انفرادی حمید انفرادی...امیدوارم ازش لذت ببرید^___^ لایک و کامنت فراموش نشه..
نظرات