درس بخون ! (کپشن )

BlueSpring | بهار آبے² (زیرنویس قسمت ده سیگنال قلب و زیرنویس قسمت هشت، ۶ مجرد زیر یک سقف قرار گرفت .)

اگه شمام مثل من خیلی وقت عه درس نخوندین سلام :خنده:
واقعیت اینه که زندگی در جریان عه و نمیشه همین‌جوری موند و هیچکاری نکرد !
امروز شنبه‌اس از همون شنبه‌ها که قراره توش کلی کار انجام بدیم :خنده:
بیاین لاقل تو این شنبه واقعا یه کاری رو انجام بدیم و اون کارم ؛ کاری نیس جز درس خوندن !
چون خیلی وقت عه درس نخوندم میخوام با ۲ساعت و نیم شروع کنم !
کم کم زیادش میکنیم !
سریالام راحت کنارش میشه دید !
اگه خواستین با من درس بخونین میتونین آخر روز یا هروقت که دلتون خواست این زیر برام بنویسین که چقدر درس خوندین یا اگه اکانت ندارین یا میخواین ناشناس باشین ، تو این لینک ناشناس پیام بدین !

https://abzarek.ir/service-p/msg/3259923

اگه چیزی تمرکزتونو بهم میریزه یا میخواین با کسی حرف بزنین من هستم تا جایی که بتونم بهتون کمک میکنم ^^

_ خانومی که من باشم موهامو با کانزاشی جمع کردم الانم میخوام فیزیولوژی بخونم.
رلستی جرزنی نکنید تایمی که تو کلاس بودینو جزو مطالعه‌ها حساب کنیدا ! :خنده:

توضیحات

درس بخون ! (کپشن )

۹۳ لایک
۲۶۳ نظر

اگه شمام مثل من خیلی وقت عه درس نخوندین سلام :خنده:
واقعیت اینه که زندگی در جریان عه و نمیشه همین‌جوری موند و هیچکاری نکرد !
امروز شنبه‌اس از همون شنبه‌ها که قراره توش کلی کار انجام بدیم :خنده:
بیاین لاقل تو این شنبه واقعا یه کاری رو انجام بدیم و اون کارم ؛ کاری نیس جز درس خوندن !
چون خیلی وقت عه درس نخوندم میخوام با ۲ساعت و نیم شروع کنم !
کم کم زیادش میکنیم !
سریالام راحت کنارش میشه دید !
اگه خواستین با من درس بخونین میتونین آخر روز یا هروقت که دلتون خواست این زیر برام بنویسین که چقدر درس خوندین یا اگه اکانت ندارین یا میخواین ناشناس باشین ، تو این لینک ناشناس پیام بدین !

https://abzarek.ir/service-p/msg/3259923

اگه چیزی تمرکزتونو بهم میریزه یا میخواین با کسی حرف بزنین من هستم تا جایی که بتونم بهتون کمک میکنم ^^

_ خانومی که من باشم موهامو با کانزاشی جمع کردم الانم میخوام فیزیولوژی بخونم.
رلستی جرزنی نکنید تایمی که تو کلاس بودینو جزو مطالعه‌ها حساب کنیدا ! :خنده: