در حال بارگذاری ویدیو ...

آموزش جامع و کاربردی انیمیشن سازی دو بعدی در نرم افزار موهو

جت اموز
جت اموز

اسامی جلسات:
۰. معرفی دوره

تاریخچه انیمیشن
انواع انیمیشن
نصب و راهندازی نرم افزار
آشنایی با مفاهیم پایه و محیط نرم افزار
ایجاد انواع افکت های رنگی
ایجاد انواع فایل ها در نرم افزار
نحوه ایمپورت کردن دیگر فایل ها
ایمپورت فایل های فتوشاپ
طراحی اشکال ساده
طراحی فضا با بکارگیری افکت های رنگی
طراحی فضای سه بعدی با رعایت پرسپکتیو
طراحی کاراکتر مرغ
طراحی یکی از کاراکتر انیمیشن دیرین دیرین
تایپ فارسی با کمک نرم افزار Leomoon
ایجاد فضا با رعایت عمق آبجکت ها با استفاده از ابزار Orbit
طراحی اشکال سه بعدی
فصل دوم: مفاهیم اولیه انیمیت و متحرک سازی
کار با انواع Keyframe
انیمیت کامیون در حال حرکت
معرفی ابزار Follow Path و انجام تکنیک های کاربردی آن
آشنانی با استخوانی بندی Bone
استخوان بندی کاراکتر طراحی شده در فصل اول
استخوان بندی متفاوت یکی از کاراکترهای انیمیشن شکرستان
اعمال محدودیت ها برای استخوان ها با استفاده از قابلیت Bone Constrints
ایجاد حرف زدن در کاراکتر با استفاده از قابلیت Switch
اعمال Smart Bone برای کاراکترها
اجرای تمامی مراحل طراحی بازو با اعمال تغییر فرم در بخش Actions
تغییر حالت چهره کاراکتر با قابلیت Smart Bone در بخش Actions
معرفی قابلیت Bone Dynamics و اجرای تکنیک آن

نظرات

نماد کانال
نظری برای نمایش وجود ندارد.

توضیحات

آموزش جامع و کاربردی انیمیشن سازی دو بعدی در نرم افزار موهو

۰ لایک
۰ نظر

اسامی جلسات:
۰. معرفی دوره

تاریخچه انیمیشن
انواع انیمیشن
نصب و راهندازی نرم افزار
آشنایی با مفاهیم پایه و محیط نرم افزار
ایجاد انواع افکت های رنگی
ایجاد انواع فایل ها در نرم افزار
نحوه ایمپورت کردن دیگر فایل ها
ایمپورت فایل های فتوشاپ
طراحی اشکال ساده
طراحی فضا با بکارگیری افکت های رنگی
طراحی فضای سه بعدی با رعایت پرسپکتیو
طراحی کاراکتر مرغ
طراحی یکی از کاراکتر انیمیشن دیرین دیرین
تایپ فارسی با کمک نرم افزار Leomoon
ایجاد فضا با رعایت عمق آبجکت ها با استفاده از ابزار Orbit
طراحی اشکال سه بعدی
فصل دوم: مفاهیم اولیه انیمیت و متحرک سازی
کار با انواع Keyframe
انیمیت کامیون در حال حرکت
معرفی ابزار Follow Path و انجام تکنیک های کاربردی آن
آشنانی با استخوانی بندی Bone
استخوان بندی کاراکتر طراحی شده در فصل اول
استخوان بندی متفاوت یکی از کاراکترهای انیمیشن شکرستان
اعمال محدودیت ها برای استخوان ها با استفاده از قابلیت Bone Constrints
ایجاد حرف زدن در کاراکتر با استفاده از قابلیت Switch
اعمال Smart Bone برای کاراکترها
اجرای تمامی مراحل طراحی بازو با اعمال تغییر فرم در بخش Actions
تغییر حالت چهره کاراکتر با قابلیت Smart Bone در بخش Actions
معرفی قابلیت Bone Dynamics و اجرای تکنیک آن

آموزش