آموزش ادیتم.خیلی آسونه ولی الینا گف بزارم.کپ

EUNJOOshiii.لطفا نرین:)اسپرولیناقلی بسههههه
EUNJOOshiii.لطفا نرین:)اسپرولیناقلی بسههههه

تصمیم گرفتم یکی از چرت و پرت هایی که تو پیجم می‌زارم آموزس ادیت باشه.و خب من همه جور ادیتی با اینشات میزنم.پس اینجا بگین چه نوع می‌خواین منم بگم

نظرات (۹)

Loading...

توضیحات

آموزش ادیتم.خیلی آسونه ولی الینا گف بزارم.کپ

۹ لایک
۹ نظر

تصمیم گرفتم یکی از چرت و پرت هایی که تو پیجم می‌زارم آموزس ادیت باشه.و خب من همه جور ادیتی با اینشات میزنم.پس اینجا بگین چه نوع می‌خواین منم بگم