گوست ناین | GHOST9
☆STAR KPOP☆
-۱ / ۱
لیریک فارسی آهنگ X-Ray از گوست ناین (GHOST9)
امیدوارم خوشتون اومده باشه ;)
هعییی... دلم براشون تنگهه خیلی وقته کامبک ندادنن ،،، ಥ_ಥ
نظرات (۱۴)