دارم میرم…خدافظ…فقط بدونین انهایپن همیشه ۷ نفره…خیلی دوستون دارم ( دارم میرم خودکشی )

۹ نظر گزارش تخلف
.
.

بهرحال موندن من یا نموندنم برای کسی مهم نیست…

نظرات (۹)

Loading...

توضیحات

دارم میرم…خدافظ…فقط بدونین انهایپن همیشه ۷ نفره…خیلی دوستون دارم ( دارم میرم خودکشی )

۱۱ لایک
۹ نظر

بهرحال موندن من یا نموندنم برای کسی مهم نیست…